Середа, 20.09.2017

Моніторинг якості освіти

Перегляди: 428
2015 рік: Серпнева нарада фахівців-координаторів міського, районного рівнів з питань моніторингу якості освіти та зовнішнього оцінювання
21082015 3
19 серпня 2015 року на базі Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбулася нарада фахівців-координаторів міського, районного рівнів з питань моніторингу якості освіти та зовнішнього оцінювання. У роботі взяли участь представники районних, міських кабінетів, центрів управлінь, відділів освіти області, науково-педагогічні працівники ДОІППО та виконуючий обов’язки директора Дніпропетровського регіонального центру оцінювання якості освіти О.Ю.Зіньковський.
У ході наради педагоги ознайомилися із досвідом роботи колег щодо використання моніторингу якості освіти як інструменту ефективної модернізації діяльності навчальних закладів, зокрема, Криворізької загальноосвітньої школи № 125 м. Кривий Ріг, Загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 129 м. Дніпропетровська, Мар’ївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Магдалинівського району, Володимирської середньої загальноосвітньої школи Томаківського району; підвели підсумки з питань організації, проведення та результатів ЗНО в області за 2014-2015 навчальний рік, окреслили основні напрями роботи на новий навчальний рік, обговорили можливі шляхи вирішення окремих проблемних питань щодо подальшого формування системи моніторингу якості освіти в області та Україні. Обговоривши теоретичні та практичні аспекти діяльності закладів освіти області з питань створення системи моніторингових досліджень різних рівнів освіти, секція фахівців-координаторів управлінь, відділів освіти з питань моніторингу рекомендує:

1.Дніпропетровському обласному інституту післядипломної педагогічної освіти (лабораторії моніторингу якості освіти та зовнішнього оцінювання):

  • здійснювати інформаційно-методичний супровід та консультування освітян області з питань моніторингу якості освіти та зовнішнього незалежного оцінювання;
  • продовжити роботу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників з питань моніторингу якості загальної середньої освіти через різні форми методичної діяльності;
  • організувати роботу обласної творчої групи з питань розробки моделі регіональної моніторингової системи.

2.Фахівцям-координаторам управлінь, відділів освіти з питань моніторингу якості освіти:

  • включати питання моніторингу в плани роботи методичних служб (перспективний, річний плани роботи методичного центру, кабінету, управління, відділу; плани роботи методичних працівників за напрямами відповідно до посадових інструкцій, індивідуальні плани роботи, плани роботи керівників методичних об’єднань тощо);
  • організовувати тематичні вивчення з питань стану формування системи внутрішкільного моніторингу якості загальної середньої освіти в загальноосвітніх навчальних закладах міста, району;
  • продовжити вивчення досвіду роботи загальноосвітніх навчальних закладів з питань розбудови муніципальної та інституційної моніторингових систем;
  • обговорювати з адміністраціями навчальних закладів, керівниками методичних об’єднань результати моніторингових досліджень, здійснювати аналіз отриманих даних, проводити корекційну роботу, відслідковувати динаміку до і після проведення моніторингу;
  • через різні форми методичної діяльності, педагогічні засоби масової інформації, інтернет-ресурси продовжити інформаційно-роз’яснювальну, науково-методичну роботу серед освітян з питань моніторингу якості освіти;
  • продовжити роботу творчих груп та створити опорні навчальні заклади з питань розробки та впровадження системного підходу до моніторингу якості освіти;
  • ефективніше використовувати можливості інформаційно-комунікативних технологій для подальшого впровадження та вдосконалення технологій моніторингу якості освіти;
  • здійснити аналіз результатів ЗНО 2015 року та організувати проведення комплексного моніторингу в навчальних закладах, учні яких показали низький рівень знань;
  • вивчити рівень здійснення педагогами оцінювальної діяльності в тих навчальних закладах, де виявлена розбіжність між результатами ДПА у формі ЗНО та шкільним оцінюванням;
  • створити умови для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності педагогів, самоосвітньої діяльності, участі в інноваційних проектах та оволодіння методами комплексного педагогічного моніторингу.
Перегляди: 183

20052015 1

 

 

 

 

1121212

 

Інформаційний бюлетень з питань ЗНО 2015 року

 

 

title3

 

Статистично-аналітичний звіт УЦОЯО - 2014

 

titul1

 

 

Реалізація професійної компетентності вчителя в контексті нових стандартів освіти

 

 

titul2 

 

Статистичні та якісні показники діяльності методичних кабінетів (центрів) 2013-2014 навчальний рік