Субота, 21.10.2017

Моніторинг якості освіти

Перегляди: 81
23022017 1ІСТОРІЯ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ В ОБЛАСТІ
Для сучасного стану української освіти характерні: високий рівень інноваційної діяльності, модернізація умов та змісту навчального процесу, поява великої кількості нових освітніх технологій і програм, що суттєво впливають на майбутній інтелектуальний потенціал України, її подальший економічний і політичний розвиток, посилюють авторитет на міжнародній арені, конкурентоздатність та самостійність. Однак, нагальним завданням сучасної державної політики в галузі освіти, як і дві тисячі років тому, є питання поліпшення якості освіти.
Вкладення:
Скачати цей файл (IMV-2016.pdf)IMV-2016.pdf6684 kB
Перегляди: 70
15022017 1Керуючись законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», нормативними та розпорядчими документами Міністерства освіти і науки України, згідно з планом роботи КВНЗ «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» на 2016 рік (далі – КВНЗ «ДОІППО»), відповідно до вимог наказу №139 від 23.05.2016 «Про внесення змін до наказу №91 від 14.04.2015», на підставі листа №738 від 29.09.2016 протягом жовтня-грудня 2016 року в загальноосвітніх навчальних закладах області проведено ІІ етап моніторингового дослідження стану впровадження профільного навчання.
Моніторингове дослідження проведеноразом із методичними службами 13 міст, 2 міських територіальних громад та 21 районом області.
Відповідальними за проведення ІІ етапу моніторингового дослідження проаналізовано стан виконання методичних рекомендацій І етапу обласного моніторингу профільного навчання щодо забезпечення оптимальних умов для профілізації старшої школи. Ефективність діяльності міських, районних методичних служб з даного питання визначена шляхом самооцінювання.
Перегляди: 118
20012017 1На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 23.02.2016 №149 «Про організацію та проведення міжнародного дослідження якості освіти РІSA 2018 в Україні» 19.01.2017 року на базі ДпРЦОЯО відбулася нарада освітянської спільноти області за участю національного координатора дослідження, начальника відділу досліджень та аналітики УЦОЯО Вакуленко Т.С. У ході роботи наради висвітлено питання стану підготовки до міжнародного порівняльного дослідження РІSA 2018, презентовано програму дій на 2017 рік, обговорено проблеми організації та проведення даного дослідження на регіональному рівні.
Детальніше про проект РІSA 2018 можна дізнатися з вітчизняного (www.pisa.testportal.gov.ua) та міжнародного (www.oecd.org/pisa/) сайтів.
Перегляди: 80
13012017 1У червні 2016 року з ініціативи Міністерства освіти і науки України Інститут освітньої аналітики та Український центр оцінювання якості освіти провели моніторингове дослідження про вплив соціально-економічного середовища на результати навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Дослідження мало на меті з’ясувати, чи пов’язані умови, у яких живуть і навчаються учні, з успішністю навчання в школі.
Збір даних для дослідження здійснювався шляхом анкетування випускників загальноосвітніх навчальних закладів 2016 року, через інформаційні сторінки учасників зовнішнього незалежного оцінювання. Анкета містила п’ять блоків запитань, пов’язаних між собою логічними зв’язками і переходами. В анкетуванні взяли участь 50919 випускників 2016 року загальноосвітніх навчальних закладів (середніх загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, гімназій, коледжів, колегіумів, спеціалізованих шкіл і навчально-виховних комплексів).
Вкладення:
Скачати цей файл (zvit_oputyv_2016.pdf)zvit_oputyv_2016.pdf1103 kB
Перегляди: 161
27122016 1Керуючись законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», нормативними та розпорядчими документами Міністерства освіти і науки України, на виконання плану роботи КВНЗ «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (далі - ДОІППО) на 2016 рік, наказу ДОІППО №236 від 06.10.2016 «Про проведення обласного моніторингу діяльності методичних кабінетів, центрів» та з метою модернізації методичної роботи міських методичних кабінетів, центрів, визначення ключових напрямів та факторів, що впливають на її дієвість, моделювання рівня розвитку методичних служб області протягом жовтня-грудня 2016 року спільно з навчально-методичним відділом організації неперервної освіти педагогічних кадрів проведено дане дослідження.
Для проведення моніторингового дослідження використано кваліметричний підхід, який передбачає кількісний опис якості предметів або процесів, даючи кількісну оцінку якості. Особливостями даного підходу є, по-перше, надання можливості провести оцінку за всіма напрямами діяльності об’єкта оцінювання, по-друге, врахування змін, що відбуваються в його оточенні.
Перегляди: 695
27102016 1Про становлення та розвиток моніторингу якості освіти в області, сучасні підходи до організації моніторингових досліджень, об'єкти досліджень в системі освіти йшлося на І обласній науково-практичній конференції «Роль навчальних моніторингів у формуванні всебічно розвиненої особистості учасника навчально-виховного процесу», що відбулася 26 жовтня 2016 року на базі КВНЗ «ДОІППО». Цей західорганізовано та проведено навчально-методичним відділом моніторингу якості освіти КВНЗ «ДОІППО». У роботі конференції взяли участь методичні працівники районних, міських методичних служб, представники територіальних об’єднаних громад, що займаються проблемами моніторингу в освітній сфері, заступники директорів з навчально-виховної роботи та небайдужі педагоги області.
Вкладення:
Скачати цей файл (Алгоритм прийняття управлінських  рішень у ході проведення моніторингів у навчальному закладі.pptx)Алгоритм прийняття управлінських рішень у ході проведення моніторингів у навчальному закладі.pptx403 kB
Скачати цей файл (Впровадження моніторингу в процес організації методичної роботи Славгородської СЗШ.pptx)Впровадження моніторингу в процес організації методичної роботи Славгородської СЗШ.pptx3547 kB
Скачати цей файл (Моніторинг  компетентності вчителя.ppt)Моніторинг компетентності вчителя.ppt1632 kB
Скачати цей файл (Моніторинг адаптації першокласника до навчання в школі як шлях формування всебічно розвиненої особистості.pptx)Моніторинг адаптації першокласника до навчання в школі як шлях формування всебічно розвиненої особистості.pptx85 kB
Скачати цей файл (Моніторинг в освіті міста Синельникового.pptx)Моніторинг в освіті міста Синельникового.pptx2738 kB
Скачати цей файл (Моніторинг виховної роботи як один із чинників успішної соціалізації особистості.ppt)Моніторинг виховної роботи як один із чинників успішної соціалізації особистості.ppt9339 kB
Скачати цей файл (Моніторинг професійної діяльності педагогів.ppt)Моніторинг професійної діяльності педагогів.ppt1416 kB
Скачати цей файл (Моніторинг професійної педагогічної компетентності вчителів.pptx)Моніторинг професійної педагогічної компетентності вчителів.pptx1679 kB
Скачати цей файл (Моніторинг професійної педагогічної компетентності вчителя.ppt)Моніторинг професійної педагогічної компетентності вчителя.ppt935 kB
Скачати цей файл (Моніторинг професійної педагогічної компетентності педагогів.pdf)Моніторинг професійної педагогічної компетентності педагогів.pdf15676 kB
Скачати цей файл (Моніторинг професійної педагогічної та соціальної компетентності педагога в школі майбутнього.pptx)Моніторинг професійної педагогічної та соціальної компетентності педагога в школі майбутнього.pptx5658 kB
Скачати цей файл (Моніторинг психологічної служби як основа  якісного психологічного супроводу.pptx)Моніторинг психологічної служби як основа якісного психологічного супроводу.pptx456 kB
Скачати цей файл (Моніторинг психологічної служби як основа розвитку якісного психологічного супроводу.pptx)Моніторинг психологічної служби як основа розвитку якісного психологічного супроводу.pptx87 kB
Скачати цей файл (Моніторинг як інноваційний інструментарій нового стилю управлінської діяльності.pptx)Моніторинг як інноваційний інструментарій нового стилю управлінської діяльності.pptx275 kB
Скачати цей файл (Моніторингова діяльність навчального закладу як складова формування соціально адаптованої особистості учня.ppt)Моніторингова діяльність навчального закладу як складова формування соціально адаптованої особистості учня.ppt7943 kB
Скачати цей файл (Моніторингові дослідження професійної педагогічної компетентності вчителя.ppt)Моніторингові дослідження професійної педагогічної компетентності вчителя.ppt2129 kB
Скачати цей файл (Моніторингові дослідження якості математичної освіти в профільних класах.pptx)Моніторингові дослідження якості математичної освіти в профільних класах.pptx335 kB
Скачати цей файл (Моніторингові дослідження якості математичної освіти у школі І ступеня.pptx)Моніторингові дослідження якості математичної освіти у школі І ступеня.pptx691 kB
Скачати цей файл (Основні положення моніторингу в школі.pptx)Основні положення моніторингу в школі.pptx1567 kB
Скачати цей файл (Оцінювання функціональної грамотності учнів у рамках міжнародних порівняльних моніторингових досліджень.pptx)Оцінювання функціональної грамотності учнів у рамках міжнародних порівняльних моніторингових досліджень.pptx1369 kB
Скачати цей файл (Педагогічний моніторинг та оцінка діяльності вчителя.pptx)Педагогічний моніторинг та оцінка діяльності вчителя.pptx5860 kB
Скачати цей файл (Педагогічний моніторинг як один з інноваційних способів управління процесом розвитку та вдосконалення особистості дитини.pptx)Педагогічний моніторинг як один з інноваційних способів управління процесом розвитку та вдосконалення особистості дитини.pptx3919 kB
Скачати цей файл (Предметний моніторинг як засіб підвищення результативності навчальної діяльності учнів у системі роботи методичного об’єднання.ppt)Предметний моніторинг як засіб підвищення результативності навчальної діяльності учнів у системі роботи методичного об’єднання.ppt721 kB
Скачати цей файл (Применение мониторинговых исследований для выявления одаренных детей.pptx)Применение мониторинговых исследований для выявления одаренных детей.pptx877 kB
Скачати цей файл (Про результати пілотного моніторингу «Математична грамотність».ppt)Про результати пілотного моніторингу «Математична грамотність».ppt493 kB
Скачати цей файл (Розвиток активно-творчого потенуіалу педагога через роботу опорної школи з моніторингу якості освіти.pptx)Розвиток активно-творчого потенуіалу педагога через роботу опорної школи з моніторингу якості освіти.pptx1196 kB
Скачати цей файл (Роль моніторингових досліджень в управлінні навчальним закладом.pptx)Роль моніторингових досліджень в управлінні навчальним закладом.pptx1338 kB
Скачати цей файл (Система управління навчально-виховним процесом в он-лайн режимі.ppt)Система управління навчально-виховним процесом в он-лайн режимі.ppt5609 kB
Скачати цей файл (Система управління якістю освіти в ЗНЗ нового типу.pptx)Система управління якістю освіти в ЗНЗ нового типу.pptx516 kB
Скачати цей файл (Створення системи моніторингу для підвищення якості дошкільної освіти.ppt)Створення системи моніторингу для підвищення якості дошкільної освіти.ppt948 kB
Скачати цей файл (Теоретико-практичний аспект організації методичної роботи в школі на основі моніторингових досліджень.ppt)Теоретико-практичний аспект організації методичної роботи в школі на основі моніторингових досліджень.ppt4684 kB
Скачати цей файл (Управління якістю освіти у дошкільному закладі.ppt)Управління якістю освіти у дошкільному закладі.ppt9494 kB
Скачати цей файл (Шляхи вдосконалення аналітичної та корекційної діяльності за результатами моніторингових досліджень.pptx)Шляхи вдосконалення аналітичної та корекційної діяльності за результатами моніторингових досліджень.pptx85 kB
Скачати цей файл (Якість освіти як основа функціонування і розвитку сучасних систем освіти.pptx)Якість освіти як основа функціонування і розвитку сучасних систем освіти.pptx1061 kB
Скачати цей файл (Роль навчальних моніторингів у формуванні всебічно розвиненої особистості учасника навчально-виховного процесу.docx)Матеіали обласної науково-практичної конференції з моніторингу1062 kB

Детальніше...

Перегляди: 216

Інформаційно-аналітичний огляд результатів ЗНО 2016 року (за матеріалами Українського та Дніпропетровського регіонального центрів оцінювання якості освіти)

27012016 1