Понеділок, 01.05.2017

Моніторинг якості освіти

Перегляди: 434
27102016 1Про становлення та розвиток моніторингу якості освіти в області, сучасні підходи до організації моніторингових досліджень, об'єкти досліджень в системі освіти йшлося на І обласній науково-практичній конференції «Роль навчальних моніторингів у формуванні всебічно розвиненої особистості учасника навчально-виховного процесу», що відбулася 26 жовтня 2016 року на базі КВНЗ «ДОІППО». Цей західорганізовано та проведено навчально-методичним відділом моніторингу якості освіти КВНЗ «ДОІППО». У роботі конференції взяли участь методичні працівники районних, міських методичних служб, представники територіальних об’єднаних громад, що займаються проблемами моніторингу в освітній сфері, заступники директорів з навчально-виховної роботи та небайдужі педагоги області.
Вкладення:
Скачати цей файл (Алгоритм прийняття управлінських  рішень у ході проведення моніторингів у навчальному закладі.pptx)Алгоритм прийняття управлінських рішень у ході проведення моніторингів у навчальному закладі.pptx403 kB
Скачати цей файл (Впровадження моніторингу в процес організації методичної роботи Славгородської СЗШ.pptx)Впровадження моніторингу в процес організації методичної роботи Славгородської СЗШ.pptx3547 kB
Скачати цей файл (Моніторинг  компетентності вчителя.ppt)Моніторинг компетентності вчителя.ppt1632 kB
Скачати цей файл (Моніторинг адаптації першокласника до навчання в школі як шлях формування всебічно розвиненої особистості.pptx)Моніторинг адаптації першокласника до навчання в школі як шлях формування всебічно розвиненої особистості.pptx85 kB
Скачати цей файл (Моніторинг в освіті міста Синельникового.pptx)Моніторинг в освіті міста Синельникового.pptx2738 kB
Скачати цей файл (Моніторинг виховної роботи як один із чинників успішної соціалізації особистості.ppt)Моніторинг виховної роботи як один із чинників успішної соціалізації особистості.ppt9339 kB
Скачати цей файл (Моніторинг професійної діяльності педагогів.ppt)Моніторинг професійної діяльності педагогів.ppt1416 kB
Скачати цей файл (Моніторинг професійної педагогічної компетентності вчителів.pptx)Моніторинг професійної педагогічної компетентності вчителів.pptx1679 kB
Скачати цей файл (Моніторинг професійної педагогічної компетентності вчителя.ppt)Моніторинг професійної педагогічної компетентності вчителя.ppt935 kB
Скачати цей файл (Моніторинг професійної педагогічної компетентності педагогів.pdf)Моніторинг професійної педагогічної компетентності педагогів.pdf15676 kB
Скачати цей файл (Моніторинг професійної педагогічної та соціальної компетентності педагога в школі майбутнього.pptx)Моніторинг професійної педагогічної та соціальної компетентності педагога в школі майбутнього.pptx5658 kB
Скачати цей файл (Моніторинг психологічної служби як основа  якісного психологічного супроводу.pptx)Моніторинг психологічної служби як основа якісного психологічного супроводу.pptx456 kB
Скачати цей файл (Моніторинг психологічної служби як основа розвитку якісного психологічного супроводу.pptx)Моніторинг психологічної служби як основа розвитку якісного психологічного супроводу.pptx87 kB
Скачати цей файл (Моніторинг як інноваційний інструментарій нового стилю управлінської діяльності.pptx)Моніторинг як інноваційний інструментарій нового стилю управлінської діяльності.pptx275 kB
Скачати цей файл (Моніторингова діяльність навчального закладу як складова формування соціально адаптованої особистості учня.ppt)Моніторингова діяльність навчального закладу як складова формування соціально адаптованої особистості учня.ppt7943 kB
Скачати цей файл (Моніторингові дослідження професійної педагогічної компетентності вчителя.ppt)Моніторингові дослідження професійної педагогічної компетентності вчителя.ppt2129 kB
Скачати цей файл (Моніторингові дослідження якості математичної освіти в профільних класах.pptx)Моніторингові дослідження якості математичної освіти в профільних класах.pptx335 kB
Скачати цей файл (Моніторингові дослідження якості математичної освіти у школі І ступеня.pptx)Моніторингові дослідження якості математичної освіти у школі І ступеня.pptx691 kB
Скачати цей файл (Основні положення моніторингу в школі.pptx)Основні положення моніторингу в школі.pptx1567 kB
Скачати цей файл (Оцінювання функціональної грамотності учнів у рамках міжнародних порівняльних моніторингових досліджень.pptx)Оцінювання функціональної грамотності учнів у рамках міжнародних порівняльних моніторингових досліджень.pptx1369 kB
Скачати цей файл (Педагогічний моніторинг та оцінка діяльності вчителя.pptx)Педагогічний моніторинг та оцінка діяльності вчителя.pptx5860 kB
Скачати цей файл (Педагогічний моніторинг як один з інноваційних способів управління процесом розвитку та вдосконалення особистості дитини.pptx)Педагогічний моніторинг як один з інноваційних способів управління процесом розвитку та вдосконалення особистості дитини.pptx3919 kB
Скачати цей файл (Предметний моніторинг як засіб підвищення результативності навчальної діяльності учнів у системі роботи методичного об’єднання.ppt)Предметний моніторинг як засіб підвищення результативності навчальної діяльності учнів у системі роботи методичного об’єднання.ppt721 kB
Скачати цей файл (Применение мониторинговых исследований для выявления одаренных детей.pptx)Применение мониторинговых исследований для выявления одаренных детей.pptx877 kB
Скачати цей файл (Про результати пілотного моніторингу «Математична грамотність».ppt)Про результати пілотного моніторингу «Математична грамотність».ppt493 kB
Скачати цей файл (Розвиток активно-творчого потенуіалу педагога через роботу опорної школи з моніторингу якості освіти.pptx)Розвиток активно-творчого потенуіалу педагога через роботу опорної школи з моніторингу якості освіти.pptx1196 kB
Скачати цей файл (Роль моніторингових досліджень в управлінні навчальним закладом.pptx)Роль моніторингових досліджень в управлінні навчальним закладом.pptx1338 kB
Скачати цей файл (Система управління навчально-виховним процесом в он-лайн режимі.ppt)Система управління навчально-виховним процесом в он-лайн режимі.ppt5609 kB
Скачати цей файл (Система управління якістю освіти в ЗНЗ нового типу.pptx)Система управління якістю освіти в ЗНЗ нового типу.pptx516 kB
Скачати цей файл (Створення системи моніторингу для підвищення якості дошкільної освіти.ppt)Створення системи моніторингу для підвищення якості дошкільної освіти.ppt948 kB
Скачати цей файл (Теоретико-практичний аспект організації методичної роботи в школі на основі моніторингових досліджень.ppt)Теоретико-практичний аспект організації методичної роботи в школі на основі моніторингових досліджень.ppt4684 kB
Скачати цей файл (Управління якістю освіти у дошкільному закладі.ppt)Управління якістю освіти у дошкільному закладі.ppt9494 kB
Скачати цей файл (Шляхи вдосконалення аналітичної та корекційної діяльності за результатами моніторингових досліджень.pptx)Шляхи вдосконалення аналітичної та корекційної діяльності за результатами моніторингових досліджень.pptx85 kB
Скачати цей файл (Якість освіти як основа функціонування і розвитку сучасних систем освіти.pptx)Якість освіти як основа функціонування і розвитку сучасних систем освіти.pptx1061 kB
Скачати цей файл (Роль навчальних моніторингів у формуванні всебічно розвиненої особистості учасника навчально-виховного процесу.docx)Матеіали обласної науково-практичної конференції з моніторингу1062 kB

Детальніше...

Перегляди: 145

Інформаційно-аналітичний огляд результатів ЗНО 2016 року (за матеріалами Українського та Дніпропетровського регіонального центрів оцінювання якості освіти)

27012016 1
 
Перегляди: 231

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА за підсумками моніторингового дослідження результатів річного оцінювання та державної підсумкової атестації з української мови, математики та історії України

29062016 1Головне завданнярозвитку системи моніторингу в області – отримання об’єктивної інформації про діяльніть навчальних закладів, здійснення зворотнього зв’язку з усіма ланками освітньої системи, оперативне прийняття обґрунтованих управлінських рішень, що сприятимуть розвитку галузі й усуватимуть недоліки в навчально-виховному процесі.
Керуючись законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», нормативними та розпорядчими документами Міністерства освіти і науки України, згідно з планом роботи КВНЗ «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (далі - ДОІППО) на 2016 рік протягом травня поточного року навчально-методичним відділом моніторингу якості освіти спільно з методичними службами міст та районів області проведено моніторингове дослідження результатів річного оцінювання та державної підсумкової атестації з української мови, математики та історії України.
Вкладення:
Скачати цей файл (Довідка.docx)Довідка.docx128 kB

Детальніше...

Перегляди: 122
13062016 1Керуючись законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», нормативними та розпорядчими документами Міністерства освіти і науки України, на виконання плану роботи КВНЗ «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (далі - ДОІППО) на 2016 рік, наказів ДОІППО №86 від 04.04.2016 «Про підготовку та проведення пілотного моніторингового дослідження щодо вивчення рівня математичної грамотності учнів 6-10 класів загальноосвітніх навчальних закладів області», Департаменту освіти і науки облдержадміністрації №256/0/212-16 від 11.04.2016 «Про проведення пілотного моніторингового дослідження щодо вивчення рівня математичної грамотності учнів 6-10 класів загальноосвітніх навчальних закладів області» 27 та 28 квітня 2016 року кафедрою природничо-математичної освіти та навчально-методичним відділом моніторингу якості освіти КВНЗ «ДОІППО» спільно з методичними службами міст та районів області проведено пілотне моніторингове дослідження щодо вивчення рівня математичної грамотності учнів 6-10 класів загальноосвітніх навчальних закладів області.
Дане дослідження проведено з метою апробації технології вибіркових досліджень з урахуванням наявності необхідних інтернет-ресурсів, аналізу динаміки сформованості ключових навичок, без яких неможливе вивчення математики та суміжних природничо-математичних дисциплін, визначення математичної грамотності учня.
Перегляди: 332
Нормативно-правова база з питань моніторингу якості освіти та зовнішнього незалежного оцінювання
22042016 1ЗАКОНИ УКРАЇНИ
УКАЗИ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Нормативні документи Міністерства освіти і науки України
Перегляди: 269
31032016 3Технології завтрашнього дня потребують не мільйонів поверхово начитаних людей, готових працювати в унісон на безкінечних монотонних роботах, не людей, котрі виконують накази не зморгнувши оком, усвідомлюючи, “що ціна хліба – це механічне підкорення владі”, а людей, котрі можуть приймати критичні рішення, знаходити свій шлях у новому оточенні, достатньо швидко налагоджують нові стосунки в реальності, що швидко змінюється.
О.Тоффлер
 
Все тече, і немає нічого більш постійного, ніж постійні зміни.
Конфуцій
 
Сучасний етап модернізації освіти України, ускладнення її функцій загострили необхідність упровадження моніторингу як інструменту для відстеження й оцінювання її якості. Проте система освіти досить інертна і навіть консервативна, тому її модернізація здійснюється надто повільно. Поняття “моніторинг” неоднозначно сприймається освітянами, часто асоціюється з контролем, який примушує школу захищатися.

Детальніше...

Перегляди: 137
АНАЛІЗ узагальнених даних моніторингуефективності діяльності загальноосвітніх навчальних закладів з організації індивідуального навчання в області (2015 рік)

24022016 1Згідно з планом роботи ДОІППО на 2015 рік, схваленого на засіданні Вченої ради КВНЗ «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (протокол №4 від 15.12.2014 р.), відповідно до наказу ректора КВНЗ «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» (далі – ДОІППО) від 10.09.2015 року №217 «Про організацію та проведення моніторингових досліджень в області» протягом жовтня – грудня 2015 року в загальноосвітніх навчальних закладах області проведено моніторингове дослідження ефективності діяльності закладів освіти з організації індивідуального навчання.Дослідження було спрямоване на вивчення рівня забезпечення права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти з урахуванням індивідуальних здібностей та обдарувань, стану здоров’я, демографічної ситуації, а також вивчення найефективніших способів організації такого навчання, сприяння створенню ефективного освітнього середовища та шляхів реалізації запровадження індивідуальної форми навчання.