Вівторок, 21.11.2017

Про Всеукраїнську конференцію асоціації вчителів англійської мови

5.04. 2017р. на базі КВНЗ «ДОІППО» відбулася Всеукраїнська конференція: « Як навчати учнів умінням комунікативного спілкування на уроках англійської мови у 21 столітті». На конференцію були запрошені гості: Ольга Шевченко – випускниця «Програми педагогічної майстерності та досягнень для вчителів шкіл Європи» м. Жмеринка (Вінницька область) та Зоя Пуха – Президент асоціації вчителів англійської мови м. Біла Церква.
В конференції брали участь 35 вчителів англійської мови нашої області з міст Дніпро, Кам’янське, Павлоград, Нікополь, Покров, Кривий Ріг, Вільногірськ, Новомосковськ, а також Солонянського та Новомосковського районів.
На жаль, конференцію не підтримали запрошені вчителі з м. Марганця та м. Жовті Води.
Всеукраїнська конференція асоціації вчителів англійської мови нашої області – це ще одна сторінка формування нової української школи. Проголошена в Україні широкомасштабна освітня реформа має відповісти на глобальні виклики сьогодення з урахуванням Європейського вибору України та забезпечити розвиток освіти в умовах змін.
Школа, бажаючи бути сучасною та відповідати потребам динамічного світу, повинна підготувати учня до життя в суспільстві, якому необхідні компетентні та конкурентоспроможні громадяни. Однією із ключових життєвих компетентностей є володіння іноземними мовами. Перехід усіх ланок освіти на компетентнісно орієнтовану модель спонукає до якісних змін у процесі безперервного професійного розвитку вчителів. Сьогодні суспільство потребує вчителя, який є компетентним, вмотивованим, ІКТ грамотним, здатним до професійної рефлексії, відкритим до змін та новації нової української школи, готовим допомагати учням розвивати життєві вміння.
Нині суспільство потребує нового громадянина своєї країни, який має володіти життєвими компетенціями, такими як:
  • вміння організувати свою роботу (планування , організація та уміння надавати пріоритет є важливими компетенціями, які застосовуються до всіх сфер нашого життя. Створення організованого навчального простору і уміння ефективно управляти навчанням є суттєвим для академічного життя. На ринку праці роботодавці шукають кандидатів, які вміють демонструвати здатність розставляти пріоритети під час великої завантаженості);
  • соціальні компетенції: (як ми бачимо себе і як нас бачать інші? Мати самосвідомість є важливою частиною розуміння того, як ми ведемо себе і вміємо належним чином реагувати в різних соціальних ситуаціях. Знання того, що змушує нас кидати виклик деяким з наших власних стереотипів, приділяючи особливу увагу нашим соціальним навичкам, допоможе збудувати кращі відносини і поліпшити взаємодію з тими, хто навколо нас);
  • управління людьми (розуміння того, як керувати людьми в робочій ситуації може означати все, як отримати найкраще з інших та мотивації команди, до спроможності вести і підтримувати колег у складних ситуаціях);
  • критичне мислення: (здатність застосовувати критичне мислення, оцінити інформацію з різних джерел і проаналізувати логіку аргументів є найважливішими навичками для подальшого навчання у ВНЗ. Для учнів розвиток навичок критичного мислення розглядається як необхідну основу для успіху у навчанні);
  • тайм – менеджмент: (усі ми стикаємося з різним тиском та вимогами в особистому, професійному та учнівському житті. Іноді здається, що 24 години на добу не вистачає. Знати, як ефективно управляти своїм часом , має вирішальне значення, допомагаючи знайти відчуття балансу і зменшити рівень стресу);
  • полікультурна компетенція: (повага до інших людей, толерантність.
  • Бути шанобливим до інших і приймати думки людей, права і почуття - навіть якщо вони відрізняються від власних- має важливе значення для збереження особистих стосунків. Показати повагу до батьків, вчителів, старших за віком або за професійним статусом- така основна мета ресурсів, які ілюструють важливість цієї компетенції в усіх аспектах нашого повсякденного життя);
  • комунікативні компетенції (встановлення контактів та зв’язків з іншими людьми є важливою частиною комунікації. Це стосується міжособистісних і комунікаційних навичок, які учні можуть розвинути англійською мовою, щоб мати можливість ефективно спілкуватися);
  • вміння спілкуватися та співпрацювати (навички ефективного спілкування та співпраці є невід’ємною частиною будь-яких відносин, впливаючи на все, від професійного розвитку до особистої соціальної взаємодії. Потім це сприятиме формуванню та розвитку міжособистісних та комунікаційних навичок учнів в їх самостійному житті);
  • вміння вчитися (навчання є невід’ємною частиною академічних виступів. Незалежно від віку або рівня навчатися бути ефективним учнем і розуміти те, як керувати навчанням, є важливими для всіх учнів).
Методист ДОІППО
А.І.Васильченко