Четвер, 18.01.2018

Обласний семінар-практикум з теми « Міждисциплінарні веб – квести, як засіб залучення учнів до STEM – освіти»

13.12.2017 року на базі комунального закладу Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти був проведений  обласний семінар-практикум для  керівників методичних об’єднань вчителів математики (міст ,районів та ОТГ) з теми « Міждисциплінарні веб – квести, як засіб залучення учнів до STEM – освіти».
Метою заходу було познайомити педагогічну громаду з досвідом міського методичного об’єднання вчителів математики міста Покров і зокрема із системою навчання STEM, розглянути можливості  впровадження проекту «STEM на Дніпрі», створити для педагогів мотивацію  інноваційного та професійного зростання, обговорити актуальні питання впровадження квестів в освітній простір навчальних закладів та  можливості перебудови роботи методичних об'єднань  по виконанню  умов переходу до  НУШ.
Форма проведення семінару  майстер – клас, який провела  Годована Ганна Анатоліївна – директор комунального закладу «Навчально виховний комплекс №1 м. Покров Дніпропетровської області», вчитель математики вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель.
Відкрила семінар методист  математики нмл  кафедри природничо-математичної освіти КВНЗ«ДОІППО» Букарева Т.Б., яка  визначила нові підходи  перебудови  методичних об'єднань  різного рівня по підготовці вчителя до роботи в НУШ.
В роботі семінару-практикуму взяла участь зав.кафедрою управління інформаційно-освітніми проектами КВНЗ«ДОІППО» Бутурліна О.В.,керівник обласного проекту «STEM на Дніпрі».
Захід вийшов цікавим, захоплюючим і неординарним, всі присутні   були активними при  обговоренні теоретичних засад,  питань технології підготовки та проведення квестів, самостійно створювали творчі пошукові завдання для квесту, і дійшли висновків про своєчасність і доцільність застосування  STEM – освіти для  успішної самореалізації особистості. Учасники  одержали методичні розробки  на допомогу по впровадженню міждисциплінарних веб – квестів, як засібу залучення учнів до STEM – освіти.