Середа, 29.03.2017

doippo
doippo-home2Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» – сучасний навчальний заклад післядипломної освіти, який забезпечує підвищення кваліфікації педагогічних працівників за основними напрямками, перепідготовку працівників з корекційної педагогіки, спеціальну підготовку з питань впровадження інформаційно-комунікаційних та медіаосвітніх технологій у практику роботи вчителя. В інституті склалася третя в Україні за потужністю наукова школа з філософії освіти.
Науково-дослідна та експериментальна роботи
ДОІППО є організатором та координатором науково-дослідної та експериментальної роботи. 67 навчальних закладів працюють над експериментальними дослідженнями Всеукраїнського рівня. Експериментальна робота обласного рівня проводиться за напрямками:
  • Формування механізмів трансформації регіональної системи освіти на основі принципів випереджаючої освіти для сталого розвитку (70 закладів);
  • Використання Інтернет- та медіаосвітніх технологій у навально-виховному процесі сучасної школи та їх вплив на становлення інноваційної особистості (68 закладів);
  • Науково-методичні засади впровадження вітчизняної моделі медіаосвіти в навально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів (39 шкіл);
  • Створення системи розвитку особистості на засадах традиційних духовних цінностей (42 заклади).
За безпосередньою участю працівників ДОІППО в області створено єдиний інформаційно-освітній простір, необхідними завданнями якого є формування та розвиток інформаційної культури у педагогів, учнів та батьків; освоєння комп'ютерних технологій у галузі освіти; створення інформаційно-освітнього простору навчального закладу. Крім того, ефективно реалізуються інноваційні освітні проекти: «Обласна електронна школа», «Інформаційна система управління освітою», «Електронний методичний кабінет», «Віртуальна майстерня Петриківського розпису», «Електронна атестація педагогічних працівників», «Дистанційне навчання педагогів».
Пріоритетні напрямки діяльності:
  • Оновлення змісту і форм підвищення кваліфікації;
  • Розробка і апробація сучасних форм роботи із педагогічними кадрами;
  • Удосконалення дистанційної форми підвищення кваліфікації;
  • Перепідготовка педагогічних працівників за спеціальністю «Корекційна освіта»;
  • Відкриття магістратури з додаткових спеціальностей;
  • Формування медіа-інформаційної компетентності сучасного вчителя;
  • Розвиток єдиного інформаційно-освітнього простору регіону.