Субота, 25.03.2017

Фізична культура, основи здоров'я та превентивні проекти

Методичні рекомендації: Стратегічні напрямки здоров’язбереження в навчальних закладах Дніпропетровщини

Перегляди: 2366
 
Одним із найголовніших завдань сучасної української школи є формування і збереження здоров'я дітей та учнівської молоді, а також здійснення всього комплексу освітніх заходів на основі виховання пріоритету цінності людського життя, забезпечення безпеки життєдіяльності у щоденному житті та в екстремальних ситуаціях кожної дитини. Актуальність цієї проблеми обумовлена низькими показниками здоров’я підростаючого покоління, поглибленням демографічної кризи, що негативно впливає і на соціально-економічний розвиток та науково-технічний прогрес нашого суспільства, невисоким рівнем культури здоров’я у суспільстві взагалі, наявністю великої кількості ризиків для життєдіяльності дітей та молоді зокрема.
Серед причин, що визначають низький рівень здоров'я населення України, і, в першу чергу, дітей, підлітків і молоді, це – відсутність пріоритету турботи про своє здоров'я та високого рівня культури здоров'я, несформованість у підростаючого покоління вмінь та навичок, необхідних для збереження здоров’я, а також санітарно-гігієнічне неуцтво та низький рівень духовного розвитку.

Детальніше...

«Основи здоров’я» (діючі рекомендації МОН України у 2014-2015 н.р.)

Перегляди: 546
Вивчення предмета «Основи здоров’я» у 2014-2015 навчальному році здійснюватиметься за навчальною програмою: Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Основи здоров’я. 5 – 9 класи. – К.: Ірпінь: Перун, 2005.
На вивчення предмета «Основи здоров’я», відповідно до Типових навчальних планів для загальноосвітніх навчальних закладів, передбачено:
  • у 5-7 класах – 1 години на тиждень;
  • у 8-9 класах – 0,5 години на тиждень.
У спеціалізованих школах з поглибленим вивченням іноземних мов на вивчення предмета «Основи здоров’я» у 5-9 класах передбачено 0,5 години на тиждень.
Кількість годин на вивчення предмета може бути збільшена за рахунок варіатив­ної частини навчального плану. У такому разі вчитель використовує чинну програму, збільшуючи кількість годин на вивчення окремих тем програми. Додані навчальні години доцільно використовувати на виконання практичних робіт.

Детальніше...