Понеділок, 26.06.2017

Фізична культура, основи здоров'я та превентивні проекти

Про участь в інформаційній поїздці з питань системи освіти та реалізації програм профілактики ВІЛ/СНІДу в Німеччині в рамках проекту GIZ «Консультування з ВІЛ/СНІД і підтримка інституцій» до Федеративної Республіки Німеччина

Перегляди: 99
07022017 14-9 грудня 2016 року представники обласної державної адміністрації, департаменту освіти і науки, обласного інституту післядипломної педагогічної освіти взяли участь в інформаційній поїздці у складі української делегації з питань системи освіти та реалізації програм профілактики ВІЛ/СНІДу в Німеччині в рамках проекту GIZ «Консультування з ВІЛ/СНІД і підтримка інституцій» до Федеративної Республіки Німеччина.

Детальніше...

Діяльність проекту «Консультування з ВІЛ/СНІД та підтримка інституцій» протягом 2016 року: Профілактика ВІЛ у навчальних закладах

Перегляди: 292
У 2016 році три інтерактивні профілактичні інструменти («Маршрут Безпеки», «Профілактика ВІЛ на робочих місцях у навчальних закладах» та «Чесна Гра») було успішно впроваджено у фокусних регіонах Проекту «Консультування з ВІЛ та підтримка інституцій» – Дніпропетровській та Запорізькій областях. У Дніпропетровській області проводилась робота за всіма трьома інструментами, в той час як у Запоріжжі було впроваджено два з них: «Маршрут Безпеки» та «Профілактика ВІЛ на робочих місцях у навчальних закладах».
«Маршрут Безпеки»

Детальніше...

Тренінг за проектом «Маршрут безпеки»

Перегляди: 106
1 грудня 2016 року до Всесвітнього Дня Боротьби зі СНІДом, кафедра виховання та культури здоров'я провела тренінг за проектом «Маршрут безпеки» для студентів 1 курсу Дніпропетровського медичного училища. Студенти з задоволенням пройшли по п’яти станціям маршруту безпеки. Тренінг проведи В.А.Савченко та Л.О.Різдванецька, доценти кафедри виховання та культури здоров’я.

Про участь у засіданні робочі проекту «Неінфекційні захворювання: профілактика та зміцнення здоров’я в Україні»

Перегляди: 107
02112016 128 жовтня 2016 року у м. Києві відбулося засідання робочої групи за підтримки всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), спільно з Міністерством освіти і науки України  освітнього компоненту  проекту «Неінфекційні захворювання: профілактика та зміцнення здоров’я в Україні». Завданням цього проекту є підвищення обізнаності громадськості про фактори ризику щодо неінфекційних захворювань, способи мінімізації цих ризиків та заохочення до здорового способу життя. В рамках освітнього компоненту  у співпраці з провідними українськими фахівцями представники робочої групи  Дніпропетровської, Харківської,  Полтавської, Вінницької, Івано-Франківської та Львівської областей  працювали над розробкою ефективної програм зміщення здоров’я в школах з метою апробації її  в пілотних навчальних закладах. на зустрічі обговорювалися  інструменти первинної оцінки пілотних шкіл проекту, інформаційні матеріали для батьків з питань профілактики неінфекційних захворювань, підготовлених в рамках проекту. Визначили роль і місце обласного координатора в реалізації програми проекту.

Методичні рекомендації щодо реалізації проекту «Вчимося жити разом» у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016 році

Перегляди: 194
Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки від 11.01.2016 № 5 «Про затвердження плану заходів з реалізації спільного проекту «Вчимося жити разом», що реалізується з Громадською організацією «Дитячий фонд «Здоров'я через освіту» у партнерстві з Європейським Союзом і Представництвом дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), у рамках ініціативи Європейського Союзу «Діти миру» у Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Луганській, Харківській областях у 2016 році впроваджується проект «Вчимося жити разом» (компонента «Освіта на засадах життєвих навичок»).
Основною метою проекту є сприяння адаптації тимчасово переміщених дітей та підлітків у приймаючих громадах довкола зони конфлікту на сході України через розвиток життєвих навичок та надання психологічної та соціальної підтримки дітям та підліткам, які постраждали внаслідок конфлікту в Україні.
У рамках проекту педагогічні працівники за допомогою інноваційних методик створюватимуть сприятливу психологічну атмосферу та розвиватимуть у вихованців і учнів життєві навички, які підвищують у дітей стійкість у складних життєвих обставинах, сприяють їх адаптації у нових навчальних закладах.