Четвер, 17.08.2017

Іноземна мова

Cемінар-презентація «Роль іноземних мов у соціалізації учнів в умовах полікультурного освітнього простору»

Перегляди: 405
22 вересня 2015 року на базі спеціалізованої багатопрофільної школи №23 з поглибленим вивченням англійської мови відбувся семінар-презентація «Роль іноземних мов у соціалізації учнів в умовах полікультурного освітнього простору» для слухачів курсів підвищення кваліфікації учителів англійської мови ДОІППО.
Особливо слід відзначити виступ-презентацію заступника директор з НВР КЗО СБШ №23 Никифорової О.Г. «Міжнародна співпраця КЗО СБШ №23 на засадах соціального партнерства», яка торкнулася актуальної теми сьогодення для викладачів іноземних мов, продемонструвавши можливості налагодження зв’язку шкіл з мовними, культурними центрами та міжнародними організаціями.
Педагогічна майстерність високого класу була продемонстрована вчителями Завадою Л.А, Островерх Л.В. та Петровою О.В. на відкритому інтегрованому трьомовному уроці, присвяченому святкуванню Європейського дня мов.
Корисними для слухачів ДОІППО виявились майстер-класи вчителів англійської мови Токаревої О.Л. «Роль спорту у житті людини» та Івченко І.О. «Елементи застосування інтерактивної дошки на уроках англійської мови», на яких можна було побачити як класичне застосування педагогічних та дидактичних методик так і використання сучасних медіа-технологій для проведення уроку англійської мови.

Організація роботи літнього англомовного табору: методичні рекомендації

Перегляди: 4963
30062015 1Шановні колеги!
До вашої уваги представлено методичні рекомендації щодо організації роботи літнього англомовного табору, які розроблено учителем англійської мови, спеціалістом вищої кваліфікаційної категорії КЗО «НВК № 12 «ЗНЗ І ступеня – гімназія» м. Дніпропетровська Ложніковою О.І. та рекомендовано до друку та використання в роботі Вченою радою КВНЗ «ДОІППО» (протокол №3 від 06.05.2015 р.)У методичній розробці описується власний досвід роботи в літньому оздоровчому англомовному таборі. Збірка містить методичні матеріали, які можуть бути використані під час роботи з дітьми молодшого шкільного віку в англомовному пришкільному таборі. Матеріали збірки будуть корисними вчителям англійської мови, які бажають організувати літні англомовні пришкільні табори та працювати в них.
Методичні рекомендації можна переглянути у вкладенні.

Обласний семінар для вчителів англійської мови «Використання проектної методики у літніх мовних таборах як засіб ефективного розвитку комунікативної компетенції учнів початкової школи»

Перегляди: 459
12 червня 2015 року відбувся обласний семінар для вчителів англійської мови за темою: «Використання проектної методики у літніх мовних таборах як засіб ефективного розвитку комунікативної компетенції учнів початкової школи», в якому взяли участь 98 вчителів англійської мови області.
На семінарі було розглянуто наступні питання:
  1. Метод проектів як педагогічна технологія.
  2. Тренінг з використання практичних розробок проектів (плани-конспекти сесій з англійської мови) для різних вікових категорій.
Семінар проводився за участю Роберта Хартигана (Лімерик, Ірландія), старшого методиста Міжнародного освітньо-методичного центру PEARSON-DINTERNAL.

Запрошуємо до співпраці

Перегляди: 328
04062015 1Шановні колеги!
Міжнародний освітньо-методичний центр PEARSON-DINTERNAL запрошує Вас до співпраці у сфері впровадження новітніх освітніх та екзаменаційних технологій, а також розширення міжнародного співробітництва серед загальноосвітніх навчальних закладів України.
Команда досвідчених методистів PEARSON-DINTERNAL з України та Великої Британії проводять семінари, інтерактивні тренінги, демонстраційні версії міжнародних мовних іспитів, творчі майстерні для вчителів англійської мови.
Усі заходимають суто практичне спрямування та проводяться на основісучасних автентичних НМК, рекомендованих Міністерством освіти і науки України.
Вкладення:
Скачати цей файл (04062015_1.pdf)Програма заходу423 kB

Тестування з англійської мови учнів 11-х класів м. Дніпропетровська

Перегляди: 348
27042015 2У зв’язку із запровадженням нових стандартів та програм у навчальний процес, спільно з департаментом оцінювання Cambridge English Language Assessment за підтримкою департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України було продовжено проведення проекту з англійської мови, пов’язаного з державною підсумковою атестацією для учнів 11-х класів, що був започаткований у квітні 2014 року. 15 квітня 2015 року о 15.00 на базі Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, за участю британських експертів, розпочалася друга фаза проекту для учнів загальноосвітніх навчальних закладів м. Дніпропетровська. Для участі у проекті було відібрано 50 учнів 11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів та 50 учнів 11-х класів спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов, які у цьому році планують складати іспит з англійської мови як державну підсумкову атестацію. До 15 травня учні, які брали участь у тестуванні, отримають результати від департаменту CambridgeEnglishLanguageAssessment (м. Кембрідж, Великобританія). Участь у тестуванні була безкоштовною. Для учасників пілотного проекту результати у тестуванні будуть зараховані як державна підсумкова атестація з предмету.

Обласний семінар «Вивчення країнознавства на початковому етапі. Розширення та закріплення словникового запасу на уроках англійської мови»

Перегляди: 321
22042015 1
9 квітня 2015 року на базі ДОІППО відбувся семінар для вчителів англійської мови за темою: «Вивчення країнознавства на початковому етапі. Розширення та закріплення словникового запасу на уроках англійської мови».
Практичну частину семінару проводила вчитель, тренер, автор матеріалів європейської мовної програми 6-тижневої е-навчальної програми для підготовки до екзамену з англійської, Єріка Освас (Великобританія).
На семінарі було досліджено та відпрацьовано ключові фактори та нові технології за допомогою яких українському вчителю буде легше навчити учнів на уроці англійської мови новому блоку лексичного матеріалу і якісно запам’ятати її на довгий термін.
По закінченню семінару учасники, а їх було більше 170, отримали сертифікати та подарунки від видавництва «OxfordUniversityPress”.

Нарада керівників методичних об’єднань вчителів іноземних мов: «Особливості організації та проведення державної підсумкової атестації учнів, які вивчають іноземну мову у 2015 році»

Перегляди: 509

РЕКОМЕНДАЦІЇ

На обласній нараді, 25 березня 2015 року, було обговорено особливості проведення державної підсумкової атестації у 9 та 11 класах, акцентувалась увага на відмінності формату цьогорічного іспиту та процедури проведення. Зверталась увага на дотримання основних вимог щодо підготовки завдань. Насамперед це відповідність завдань рівням, зазначеним у Державних стандартах та навчальних програмах для загальноосвітніх навчальних закладів рівень А2+; для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов рівень В1.

Детальніше...

Cпільний семінар з Гете-Інститутом в Україні для вчителів німецької мови

Перегляди: 434
09122014 2З 8 по 12 листопада 2014 року на базі Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проводився тижневий семінар для вчителів німецької мови. Цей семінар було організовано спільно з Гете-Інститутом в Україні. Витрати на проїзд іногородніх, харчування учасників, роботу референтів здійснював Німецький культурний центр ім. Гете. ДОІППО надав місця в гуртожитку та забезпечив матеріально-технічною базою для проведення цих занять. Було презентовано 3 основні теми: «Країнознавчий аспект на занятті німецької мови», «Особливості планувань занять», «Підготовка учнів до іспитів на рівнях А1-А2».
Як свідчать дані моніторингу стану вивчення іноземних мов, результати зовнішнього незалежного оцінювання, вчителі іноземних мов мають нагальну потребу підвищувати свій фаховий рівень через участь у міжнародних проектах, програмах та курсах. Тому цей семінар був дуже корисним для його учасників.
Під час проведення занять учасники мали змогу познайомитись з новітніми формами роботи, з труднощами і проблемами, що чекають вчителя та шляхи їх вирішення;були надані практичні поради щодо викладання граматичного, лексичного, фонетичного матеріалу, тощо. Практичні завдання спряли закріпленню усних, письмових і лінгвокраїнознавчих знань. Вчителі також отримали роздаткові матеріали, які не тільки прикрасять кабінет, але й зроблять уроки німецької більш цікавими. Всі вчителі, які пройшли цю перепідготовку, беруть участь у різноманітних заходах: семінарах, курсах, виступах на методичних об’єднаннях, предаючи колегам свій досвід. Вони також отримають сертифікат, який є підставою для зарахування годин фахової підготовки під час проходження планових курсів в інституті післядипломної педагогічної освіти.