Понеділок, 01.05.2017

Керівники установ і закладів освіти

Порядок державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів

Перегляди: 395
17032015 2Державна атестація є основною формою державного контролю за діяльністю навчальних закладів незалежно від їх підпорядкування, типів і форм власності.
Згідно з вимогами Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про дошкільну освіту» Міністерством освіти і науки України видано наказ від 30.01.2015 №67 (реєстрація Міністерства юстиції України від 14.02.2015 №173/26618) щодо регламентування порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів.
Цей Порядок встановлює основні завдання, умови та процедуру проведення державної атестації загальноосвітніх, дошкільних, позашкільних навчальних закладів, у тому числі навчальних закладів, що створюють або входять до складу навчально-виховних комплексів (об’єднань).
Нормативні документи щодо проведення державної атестації представлені у вкладеннях.

Засідання круглого столу з питань обговорення проекту Концепції розвитку освіти України на період 2015-2025 років

Перегляди: 360
24022015 219 лютого 2015 року в актовій залі Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти пройшло засідання круглого столу з питань обговорення проекту Концепції розвитку освіти України на період 2015-2025 років. В роботі круглого столу прийняли участь керівники методичного об’єднання директорів загальноосвітніх навчальних закладів, керівники експериментальних навчальних закладів шкіл життєтворчості та шкіл-родин. Мета проведення круглого столу: обговорення основних положень проекту Концепції, визначення їх актуальності та значущості для реформування освітньої галузі в Україні.

Детальніше...

Інноваційні напрями здійснення навчального процесу у вечірніх (змінних) школах області

Перегляди: 369
Згідно з Національною стратегією розвитку освіти України, модернізація і розвиток освіти повинні набути випереджального безперервного характеру, гнучко реагувати на всі процеси , що відбуваються в Україні та світі.
За твердженням науковців, сутність випереджальної освіти «полягає в тому, щоб   перебудувати зміст та методологію навчального процесу в усіх ланках системи освіти, щоб вона була здатною своєчасно готувати людей до нових умов існування, давати такі знання та навички, які дозволили б їм не тільки успішно адаптуватися до нового соціального та інформаційного середовища, а й активно впливати на нього в інтересах збереження і подальшого гармонійного розвитку людського суспільства та оточуючої природи».
Обговорення стратегії перебудови навчального процесу в загальноосвітніх вечірніх (змінних) школах відбулося під час засідання «круглого столу» 14 січня 2015 року.

Детальніше...

Обговорення Проекту Концепції розвитку освіти України на період 2015-2025 роки

Перегляди: 395
Науково-методичним відділом атестації навчальних закладів регіону та координації робот з керівними кадрами ДОІППО в рамках круглого столу у грудні 2014 року на базі науково-методичного центру управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради відбулося обговорення Проекту Концепції розвитку освіти України на період 2015-2025 роки – нової спроби розробки «Дорожньої» карти освітньої реформи. До обговорення були залучені керівні кадри та провідні фахівці вищезазначеного центру.                            
Були розглянуті питання:
  • Освітній сектор країни: проблеми, досвід, перспективи.
  • Структура освіти, її рівні, зміст і проблеми забезпечення рівного доступа до якісної освіти.
  • Проект Концепції розвитку освіти України про систему підготовки й перепідготовки педагогічних та управлінських кадрів.
  • Проблеми реорганізації системи управління, фінансування і менеджменту освіти.
Обговорення було цікавим, професійно обґрунтованим, відповідало сучасним вимогам.
Робоча група науково-методичного центру управління освіти та науки Дніпропетровської міської ради розробила пропозиції з питань удосконалення зазначеного проекту Концепції.

ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з філософії та практики випереджаючої освіти для сталого розвитку

Перегляди: 863
11 грудня у Дніпропетровському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбулася ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Філософсько-теоретичні та практико-зорієнтовані аспекти випереджаючої освіти для сталого розвитку».
У конференції взяли участь науково-педагогічні працівники вищих навчальних закладів та післядипломної педагогічної освіти, керівники середніх загальноосвітніх навчальних закладів, вчителі, представники управлінь і відділів освіти, докторанти, аспіранти, здобувачі, студенти. Серед доповідачів були гості з усієї України, зокрема, з Києва, Вінниці, Івано-Франківська, Запоріжжя, Одеси, Львова, Дніпропетровська, Кривого Рогу, Нікополя, Дніпродзержинська та ін.

Детальніше...

Звіт експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів області

Перегляди: 527
zvit24 листопада 2014 року у м. Києві відбулося засідання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України, на якому відбулися звіти експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів всеукраїнського рівня про хід та результати дослідно-експериментальної роботи.
На засіданні Науково-методичної ради були присутні І.Д.Бех,директор Інституту проблем виховання НАПН України, доктор психологічних наук, дійсний член НАПН України, Заслужений діяч науки і техніки України, С.В. Кириленко, начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи Інституту інноваційних технологій та змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, кандидат педагогічних наук, О.І. Кіян, старший науковий співробітник, відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, кандидат педагогічних наук.

Детальніше...