Трудове навчання, технології
Методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання у 2017 – 2018 н.р.
Згідно Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 року № 1099, наказу департаменту освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації від 22.09.2017 № 525/0/212-17 про проведення Всеукраiнських учнiвських олiмпiад i тypнipiв з навчальних предметiв у 2017/2018 н.р., організацію та проведення ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання передбачено 04 листопада 2017 року серед учнів 8-х – 11-х класів, за завданнями Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. ІІ етап олімпіади і складатиметься з двох турів: теоретичного та комплексної роботи.
До участі в ІІ етапі олімпіади допускаються учні, які стали переможцями І етапу.
Обласний семінар-практикум «Інноваційна діяльність вчителя трудового навчання»
27 листопада 2014 року на базі середньої загальноосвітньої школи № 78 м. Дніпропетровська проходив обласний семінар-практикум для керівників методичних об’єднань вчителів трудового навчання області проблеми «Інноваційна діяльність вчителя трудового навчання».
Найважливішою цінністю сучасного світу визнається освіта. Актуальний стан суспільної самоорганізації характеризується лише стабільністю стрімких змін у різних сферах життя, інформаційним вибухом, поляризацією соціальних явищ, прискоренням темпів науково-технологічної революції. Специфіка даного часового зрізу, на відміну від попереднього – виконавчо-репродуктивного, характеризується як креативно-діяльнісний, що вимагає від педагога активної життєвої та професійної позиції, готовності до постійного самовдосконалення.
Учитель є і залишається ключовою фігурою, посередником між суспільством та підростаючим поколінням. Володіти педагогічною професією означає мати багатокомпонентний склад інтегративних професійних якостей, що забезпечують адекватне реагування до змін культурно-технологічного середовища, усвідомлення вчителем своєї ролі, місії, смислу своєї педагогічної діяльності, оволодіння новими способами дій.
Кількість присутніх: 33 керівників методичних об’єднань області.
Найважливішою цінністю сучасного світу визнається освіта. Актуальний стан суспільної самоорганізації характеризується лише стабільністю стрімких змін у різних сферах життя, інформаційним вибухом, поляризацією соціальних явищ, прискоренням темпів науково-технологічної революції. Специфіка даного часового зрізу, на відміну від попереднього – виконавчо-репродуктивного, характеризується як креативно-діяльнісний, що вимагає від педагога активної життєвої та професійної позиції, готовності до постійного самовдосконалення.
Учитель є і залишається ключовою фігурою, посередником між суспільством та підростаючим поколінням. Володіти педагогічною професією означає мати багатокомпонентний склад інтегративних професійних якостей, що забезпечують адекватне реагування до змін культурно-технологічного середовища, усвідомлення вчителем своєї ролі, місії, смислу своєї педагогічної діяльності, оволодіння новими способами дій.
Кількість присутніх: 33 керівників методичних об’єднань області.