Субота, 25.03.2017

Виховна робота

Про відзначення Дня пам’яті та примирення і Дня Перемоги над нацизмом у Європі

Перегляди: 345
29042015На виконання Указу Президента України від 24.03.2015 № 169 «Про заходи з відзначення у 2015 році 70-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі та 70-ї річниці завершення Другої світової війни» Міністерство освіти і науки України рекомендує 8 травня 2015 року у всіх навчальних закладах провести заходи з нагоди відзначення Дня пам’яті та примирення і Дня Перемоги над нацизмом у Європі, 9 травня – покладання квітів до меморіалів Слави, невідомих солдатських та братських поховань захисників України у роки Другої світової війни та під час антитерористичної операції, пам’ятників, обелісків, пам’ятних знаків, дошок пошани та Вічного вогню; урочисті заходи за участю представників центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та громадськості.
Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти пропонує також для практичного використання дайджест сценаріїв під загальною назвою «Перемога, свята Перемога! Свято миру, свободи й весни!» (додається), що розроблені освітянами Дніпропетровщини.

Методичні матеріали до відзначення Дня пам’яті та примирення та 70-ї річниці Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні (8-9 травня 2015 р.)

Перегляди: 536
27042015 1Протягом попередніх 24 років незалежна Україна відзначала 9 травня День Перемоги за усталеним радянським/російським зразком. Святкування за цим (пост)радянським зразком не відповідали історичній пам’яті українського народу і загальноєвропейським традиціям, призводили до ігнорування трагічних сторінок ІІ світової війни, закріплювали в свідомості культ війни. Результатом цього стало домінування історичних міфів, перманентне протистояння в суспільстві та посилення впливу Російської Федерації на громадське та політичне життя в Україні.
Завдяки Указу Президента «Про заходи з відзначення у 2015 році 70-ї річниці Перемоги над нацизмом у Європі та 70-ї річниці завершення Другої світової війни» та Закону «Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939–1945 років» Україна розпочинає нову традицію святкування 8 та 9 травня в європейському дусі пам’яті та примирення.

Детальніше...

Семінар-презентація «Патріотизм як цінність і консолідуюча основа нації»

Перегляди: 378
03032015 3
 
28 січня 2015 року на базі Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України відбувся семінар-презентація «Патріотизм як цінність і консолідуюча основа нації». З матеріалами семінару можна ознайомитися у вкладеннях.

До Дня Соборності УкраЇни

Перегляди: 264
15012015 1Шановні колеги!
Рекомендуємо провести виховну годину 22 січня 2015 року в 1–11 класах загальноосвітніх навчальних закладах на тему „Україна – єдина країна”.
Метою заходу є формування в учнів розуміння єдності й цілісності України, її багатонаціонального народу як національної ідеї розвитку вільної, незалежної, демократичної та заможної держави.
Вкладення:
Скачати цей файл (151011_1.pdf)Лист-рекомендації131 kB

Інформаційно-довідкові матеріали до виховної години «Україна – єдина країна» з нагоди 96-ої річниці Соборності України

Перегляди: 419
13012015 1Історія будь-якого народу містить періоди та дати, які є вирішальними і доленосними в його житті. Такою датою для України стало 22 січня 1919 року – день ухвали Акту Злуки ЗУНР І УНР. Цій даті судилося навічно вкарбуватися в історію України величним національним святом – Днем Соборності.
Українська мрія - єдність, свобода і незалежність.
Основа державності, якої споконвіку намагалися позбавити цю прекрасну частину земель всі її так звані сусіди прикриваючись «високими» інтересами, час від часу набувала цілком ясні обриси.
Так сталося і на початку 1918- го. У цей січневий місяць у запалі революційних змін була створена Українська Народна Республіка, відома як УНР. Більш того, на тих територіях, які входили до складу колись потужної Австро-Угорської імперії, була утворена ЗУНР - Західноукраїнська Народна Республіка.
Вже до кінця року, в грудні 1918-го у Фастові, з гарячим бажанням втілити українську мрію в реалії, лідерам цих двох держав вдалося підписати своєрідний поєднувальний договір. Цей договір увійшов в нашу сучасну історію як «Акт злуки» і 22-го січня 1919 року він був публічно оприлюднений в Київській столиці на знаменитій Софійській площі.
Акт Соборності надав завершеної форми самостійній українській державі. Він став яскравим фіналом складного і тривалого шляху українців до консолідації етносу, перетворення його в єдину політичну націю, а також об'єднання території його споконвічного проживання в межах єдиної української держави.

Детальніше...

Про неухильне дотримання принципів гарантування свободи педагогічної діяльності вчителя

Перегляди: 332
Одним з пріоритетів освітньої політики є дебюрократизація діяльності педагогічних працівників, упровадження органами управління освітою сучасних принципів державно-громадської моделі управління. В умовах, коли Міністерство освіти і науки суттєво скоротило переліки звітності, що подаються з регіонів, обмежило кількість загальнонаціональних заходів, й продовжує лінію на дебюрократизацію, продовжують надходити звернення від вчителів загальноосвітніх навчальних закладів щодо неправомірних вимог з боку керівників навчальних закладів, органів управління освітою, методичних кабінетів (центрів) та інших організацій щодо ведення документації вчителем та примусу до виконання невластивих вчителю функцій.

Детальніше...

Методичні рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у 2014/2015 навчальному році

Перегляди: 436
2014-2015 навчальний рік є особливим з точки зору ведення виховної роботи: є діти, які загинули на Майдані, були поранені у збройних сутичках на Сході України, через соціально-політичну кризу втратили батьків, діти з внутрішньо переміщених осіб.
В контексті нових викликів, що постали перед країною, педагогічним працівникам необхідно переглянути практику виховної роботи та захисту дітей в навчальному закладі.
Педагоги і психологи можуть зробити багато для того, щоб заспокоїти учнів і допомогти їм адекватно ставитися до подій. Постійний контакт із вчителями та друзями допоможе дітям відновити відчуття безпеки. У такі часи відданість, співчуття та навички вчителя стають особливо важливими та потрібними.

Детальніше...

Методичні рекомендації з питань виховної роботи в області

Перегляди: 1178
Філософія й методологія освіти виконують важливу роль у справі формування свідомості молодого покоління. Та для різнобічного й гармонійного розвитку зростаючої особистості треба, щоб освітній процес будувався не тільки на науковому осмисленні дійсності, а й на духовних, моральних і культурних цінностях українського народу й усього людства. Основою сучасного виховного процесу є людина як найвища цінність.
Як показує дійсність, важкий час змін у системі освіти продовжується. Треба зазначити, що за останні роки проблеми виховання підростаючого покоління зазнали складних змін – то вони вдавалися до забуття, то, зусиллями педагогів і суспільства, стали нарешті відроджуватися. Унікальні дослідження, праці відомих учених, педагогів, психологів, соціологів, філософів, створення наукових шкіл, моделей освітнього процесу, різноманітних педагогічних практик у навчальних закладах всіх типів і видів зажадалися виховання.

Детальніше...