Середа, 24.01.2018

Моніторинг якості освіти

Перегляди: 671
Нормативно-правова база з питань моніторингу якості освіти та зовнішнього незалежного оцінювання
22042016 1ЗАКОНИ УКРАЇНИ
УКАЗИ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Нормативні документи Міністерства освіти і науки України
Перегляди: 20
image001З метою отримання об’єктивних даних щодо готовності педагогічних працівників області до впровадження змін у системі освіти навчально-методичним відділом моніторингу якості освіти згідно з річним планом роботи КВНЗ “Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” (далі – КВНЗ “ДОІППО”) на 2017 рік протягом жовтня - листопада поточного року проведено моніторингове дослідження “Готовність педагога до змін у системі освіти” (лист від 13.09.2017 № 770).
Завдання та практичне значення дослідження:
  • дослідити готовність керівників ЗНЗ, вчителів початкової, основної та старшої школи до реформування освіти;
  • виявити фактори, що сприятимуть впровадженню змін в освітніх установах області, та фактори, що гальмують цей процес;
  • визначити коло актуальних питань, з яких педагогічна спільнота потребує методичної допомоги.
Перегляди: 41
18122017 1З метою отримання об’єктивної інформації про стан організації та проведення виховної роботи з питання патріотичного виховання в навчальних закладах області, виявлення рівня сформованості патріотизму в учнів 10-х класів протягом жовтня-листопада 2017 року навчально-методичним відділом моніторингу якості освіти КВНЗ «ДОІППО» ініційовано та проведено обласне моніторингове дослідження стану організації патріотичного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах (далі – ЗНЗ) області.
Завдання дослідження:
Вкладення:
Скачати цей файл (Аналітична довідка.docx)Аналітична довідка.docx329 kB

Детальніше...

Перегляди: 216
12112017 19 листопада 2017 року на базі КВНЗ «ДОІППО» відбулася ІІ обласна науково-практична конференція з теми «Моніторингові дослідження як інформаційна база в системі управління якістю освіти». Цей захід організовано та проведено навчально-методичним відділом моніторингу якості освіти КВНЗ «ДОІППО». У роботі конференції взяли участь методичні працівники районних, міських методичних служб, представники територіальних об’єднаних громад, що займаються проблемами моніторингу в освітній сфері, директори навчальних закладів, заступники директорів з навчально-виховної роботи, освітяни області.
Із записом конференції можна ознайомитися за посиланням: http://webconnect.dp.ua/p90p0llrzc0/.
У ході роботи конференції висвітлювалися та обговорювалися питання щодо науково-методичних і практичних проблем моніторингу якості освіти, а саме:
Вкладення:
Скачати цей файл (Програма.docx)Програма.docx26 kB
Скачати цей файл (АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА.pptx)АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА.pptx7175 kB
Скачати цей файл (ВПЛИВ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ  ГРОМАДИ НА ЯКІСТЬ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ В СУЧАСНОМУ ПОЗАШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ.pptx)ВПЛИВ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ НА ЯКІСТЬ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ В СУЧАСНОМУ ПОЗАШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ.pptx1550 kB
Скачати цей файл (ДОСЛІДЖЕННЯ СТУПЕНЯ ЗАНУРЕННЯ.pptx)ДОСЛІДЖЕННЯ СТУПЕНЯ ЗАНУРЕННЯ.pptx2182 kB
Скачати цей файл (Застосування сучасних технологій в системі муніципальної освіти для збору інформації під час проведення моніторингів якості освіти.pptx)Застосування сучасних технологій в системі муніципальної освіти для збору інформації під час проведення моніторингів якості освіти.pptx5175 kB
Скачати цей файл (Модель моніторингу якості освіти «КЗО НВК № 65» ДМР.pptx)Модель моніторингу якості освіти «КЗО НВК № 65» ДМР.pptx113 kB
Скачати цей файл (Моніторинг і контроль.pptx)Моніторинг і контроль.pptx761 kB
Скачати цей файл (Моніторинг як передумова підвищення якості середньої загальної освіти в умовах реформування української школи».pptx)Моніторинг як передумова підвищення якості середньої загальної освіти в умовах реформування української школи».pptx4969 kB
Скачати цей файл (МОНІТОРИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПРЕДМЕТНОЇ НАВЧЕНОСТІ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ.pptx)МОНІТОРИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПРЕДМЕТНОЇ НАВЧЕНОСТІ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ.pptx1328 kB
Скачати цей файл (Моніторингові дослідження як складник дослідно-експериментальної роботи навчального закладу.pptx)Моніторингові дослідження як складник дослідно-експериментальної роботи навчального закладу.pptx12420 kB
Скачати цей файл (опорний  заклад з питань моніторингу.pptx)опорний заклад з питань моніторингу.pptx7482 kB
Скачати цей файл (Проведення моніторингу якості освіти з використанням ІКТ.pptx)Проведення моніторингу якості освіти з використанням ІКТ.pptx444 kB
Скачати цей файл (Упровадження системи моніторингу в умовах реформування української школи.pptx)Упровадження системи моніторингу в умовах реформування української школи.pptx1821 kB
Скачати цей файл (ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ В МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ.ppt)ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ МАТЕМАТИЧНОЇ СТАТИСТИКИ В МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ.ppt2228 kB
Скачати цей файл (ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ОСНОВ НАУК ПРЕДМЕТНОЇ ОСВІТИ У НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ.ppt)ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ОСНОВ НАУК ПРЕДМЕТНОЇ ОСВІТИ У НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ.ppt4570 kB
Скачати цей файл (Моніторинг  розвитку.ppt)Моніторинг розвитку.ppt1437 kB
Скачати цей файл (Моніторинг фізичного благополуччя учнів.ppt)Моніторинг фізичного благополуччя учнів.ppt2775 kB
Скачати цей файл (Моніторингові дослідження в системі предметно-цільового проекту кафедри, учителя.ppt)Моніторингові дослідження в системі предметно-цільового проекту кафедри, учителя.ppt4170 kB
Скачати цей файл (Оцінювання якості.ppt)Оцінювання якості.ppt7527 kB
Скачати цей файл (Самооцінка результатів діяльності школи як засіб покращення управлінської складової освітнього процесу.ppt)Самооцінка результатів діяльності школи як засіб покращення управлінської складової освітнього процесу.ppt2518 kB

Детальніше...

Перегляди: 101
25102017 1Інформаційно-аналітичний огляд результатів зовнішнього незалежного оцінювання 2017 року
(за матеріалами Українського центру оцінювання якості освіти)
Система ЗНО, запроваджена у 2007 році, стала єдиним прозорим механізмом, який працює і діє впродовж усіх років існування, доводить свою прозорість, ефективність, спроможність, значущість.
Українська історія запровадження тестових технологій на вступних випробуваннях бере свій початок з 1991/92 років, коли Львівський державний університет імені Івана Франка, а згодом університет “Києво-Могилянська академія” вперше провели вступні екзамени лише у формі тестів за своїми оригінальними розробками, мінімізуючи або й повністю виключаючи вплив суб’єктивного фактора на процедуру оцінювання знань абітурієнтів. На базі цього досвіду з ініціативи та за підтримки Міжнародного фонду “Відродження” у 1999 році було запроваджено проект “Незалежне тестування” (взяли участь 4 провідні університети – Києво-Могилянська академія, Київський національний університет ім. Т. Шевченка, Львівський національний університет ім. І. Франка, Харківський національний університет ім. В.Каразіна). Початковою метою цього проекту було подолання корупції під час вступної кампанії. Проте згодом він набув педагогічного змісту, зокрема, в питанні незалежного оцінювання навчальних досягнень учнів, на підставі якого можна здійснити їх державну атестацію і відбір для подальшого навчання у вищих навчальних закладах. З 2001 року проект “Незалежне тестування” набув статусу пілотного експерименту з розробки та апробації тестових технологій для незалежного зовнішнього оцінювання навчальних досягнень учнів, одночасно також здійснювався пілотний проект з апробації методології та технологій ЗНО, який став підґрунтям для його масового запровадження в Україні.
Детальніше у вкладенні.
Перегляди: 202
Про ЗНО 2017 року
Шановні колеги!
18092017 1
Навчально-методичний відділ моніторингу якості освіти КВНЗ «ДОІППО» повідомляє, що інформаційним освітнім ресурсом «Освіта.ua» за результатами ЗНО 2017 року складено:
  • ТОП-200 шкіл України в рейтингу
  • Найкращі школи столиці України
  • Рейтинги шкіл обласних центрів України
  • Рейтинги шкіл областей України
  • Рейтинги шкіл за предметами ЗНО
  • Рейтинг областей за результатами ЗНО
  • Всі матеріали рейтингу
та наданоалгоритм розрахунку рейтингового бала.Детальніше про алгоритм розрахунку рейтингового бала дивіться за посиланням.
Звертаємо увагу, що в якості вихідних даних для формування рейтингу були використані лише результати  зовнішнього незалежного оцінювання, отримані випускниками шкіл у 2017 році (випускники шкіл минулих років, які складали тести у 2017 році, у рейтингу не враховані).
Тому вони можуть слугувати інформаційно-аналітичною базою при проведенні різнорівневих моніторингових досліджень.
Перегляди: 108

 05092017 1Шановні колеги, учасники курсів підвищення кваліфікації!

КВНЗ “Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” пропонує ВАМ взяти участь у моніторинговому дослідженні дослідженні внутрішньої системи забезпечення якості післядипломної педагогічної освіти.
Опитування носить конфіденційний характер. Результати будуть використані лише в узагальненому вигляді.
Для заповнення анкети необхідно перейти за посиланням: https://goo.gl/wDfbNi.
Точність отриманих результатів анкетування залежить від Вашої об’єктивності та відвертості.
Заздалегідь вдячні за співпрацю.