Інформатика
Громадська організація Dnipro IT Community (https://itcluster.dp.ua) відзначила вчителів, які навчили переможців IV-го етапу Всеукраїнської олімпіади з програмування
До проведення обласної олімпіади з інформатики всі бажаючи учні середніх загальноосвітніх шкіл Дніпропетровщини брали участь у шкільних, районних та міських турах олімпіади з програмування. На всіх цих етапах учням були запропоновані розроблені авторським колективом із досвідчених вчителів інформатики задачі різного рівня складності для учнів 7 – 11 класів. Підготовка таких завдань вимагає від авторів розуміння напрямку розвитку олімпіадного програмування, розв’язання цих завдань різними мовами програмування та складання тестів для перевірки роботом на сайті автоматичної перевірки.
Всеукраїнський науково-методичний семінар на тему «Особливості викладання навчального предмета «Інформатика» в основній школі та перспективи вдосконалення його змісту»
Відповідно до плану роботи Міністерства освіти і науки України на 2017 рік, на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» 03-04 травня 2017 року був проведений Всеукраїнський науково-методичний семінар на тему «Особливості викладання навчального предмета «Інформатика» в основній школі та перспективи вдосконалення його змісту». Додаткова інформація на офіційному блозі семінару: https://seminarlito.blogspot.com/
Методичні рекомендації щодо вивчення інформатики у 2015/2016 навчальному році

Таким чином у 7 класі учні загальноосвітніх навчальних закладів будуть вивчати наступні розділи:
Методичний супровід курсу «Сходинки до інформатики»

А.І.Тимошков, м. Сарни, Рівненська обл.
У всіх загальноосвітніх навчальних закладах введено пропедевтичний курс «Сходинки до інформатики», що розглядається як важливий інструмент, який сприяє успішному навчанню учнів, формуванню їх предметних та ключових компетентностей, усебічному розвитку дитини молодшого шкільного віку. Стаття висвітлює практичні аспекти викладання курсу «Сходинки до інформатики» на прикладі досвіду спеціалізованої школи розвитку І ступеня № 5 м. Сарни.
Кейс-технологія. Збірка кейсів з інформатики
Найважливішим завданням освіти в Україні є підготовка освіченої, творчої особистості та формування її фізичного й морального здоров’я. У зв’язку з цим принципово змінюється позиція
вчителя. Він перестає бути носієм «об’єктивного знання», яке він намагається передати учневі. Він
повинен організувати самостійну діяльність учнів, у якій кожен оволодів би низкою здатностей до
Особливості типології уроків інформатики

Урок здавна був об’єктом класифікації, але остаточно цю проблему не розв’язано, і в педагогіці
єдина типологія уроків відсутня.
Будь-який урок має свій зміст і свою структуру. Загальна дидактична структура уроку характеризується такими компонентами: 1) актуалізація попередніх знань і способів дій; 2) формування нових знань і способів дій; 3) застосування знань, тобто формування вмінь.
Робота з таблицями та зображеннями у текстових документах

Мета: сформувати навички створювати таблиці; ознайомити з призначеннями таблиць і можливостями подання даних у табличному вигляді, правилами роботи з графічними об’єктами, призначенням редактора формул.
Тип уроку: формування і закріплення вмінь та навичок.
Обладнання: картки із завданнями для виконання; папка Фото з фотографіями вчених, текстовий файл Зразок.docx; тестова оболонка MyTest та файл із тестовими завданнями; картки-капелюшки для проведення рефлексії.
Захист інформації

Цілі: навчальна – сформувати в учнів поняття безпеки і необхідності захисту інформації, визначити основні напрями; розвивальна – розвивати пізнавальний інтерес, навички самостійної роботи і роботи в колективі, уміння застосовувати знання, навички в різних ситуаціях; виховна – виховувати культуру мовлення, працелюбність, прищеплювати бажання мати глибокі і якісні знання, виховувати зібраність, організованість, відповідальність, уміння співпрацювати в колективі.
Форма проведення уроку: ігрові технології — віртуальний форум.
Наочність та обладнання: мультимедійне забезпечення, презентаційний матеріал, роздавальний матеріал.