Понеділок, 29.01.2018

Просування бізнесу в Instagram

Масслукінг - це автоматично налаштований перегляд сторіз в Інстаграме, який здійснюється за допомогою спеціального софту або сервісу. Специфіка масслукінга аналогічна специфіці автоматично налаштованих лайків і підписок, але її використання призначене для множинних переглядів історій. Це і багато іншого можна використовувати для заробітку познайомившись з СММ, досить відвідати  курсы смм онлайн

Ефективність масслукінга

Масові перегляди від імені аккаунта при правильному підході здатні принести безліч передплатників, а так само підняти активність.
Як же він діє? На перший погляд здається, що при перегляді чужих історій, у цих людей підвищується статистика, а на особистому аккаунті немає. Це помилка! Велика частина користувачів помітять надокучили під їх сторіз аккаунт. І природно, зацікавляться їм. Є відразу кілька показників, завдяки яким масслукінг дійсно ефективний.

1. «Новинка». Користувачів Інстаграм вже не здивуєш массфоловерами, і на передплати і лайки вони відгукуються неактивно. А незнайома людина, яка регулярно переглядає їх сторіз, відразу приверне до себе увагу. Найкраще це діє на користувачів, у яких мало передплатників (200-300 чоловік). Зазвичай їх сторіз не набирає багато переглядів, і кожен «новенький» відразу помітний. За даними статистики, після таких переглядів, в профіль може прийти близько третини аудиторії. А це досить хороший показник.

2. Сторіз популярніші стрічки. Набагато більший відсоток користувачів починає перегляд аккаунта з історії, а тільки потім переходить до стрічки. Цьому є кілька пояснень. Люди втомилися від ідеальних фоток на які накладено величезна кількість ретуші. Що стосується відео в Сторіс, то воно жвавіше. Крім цього, користувачі почали з більшою увагою ставитися до своїх історій, все частіше переглядати відповіді на питання і популярність самої публікації. А це означає, що вони бачать і чужі перегляди.

3. Практично необмежений ліміт. Ні для кого не секрет, що в даній мережі є обмеження кількості лайків і підписок. В історіях ця межа набагато більша, іноді віна може доходити до 10000 переглядів на добу.

4. Аудиторія набагато активніша. Історії розміщують найактивніші користувачі, а ті хто роблять це регулярно, проводять в мережі величезну кількість часу. Тому і активних дій від них набагато більше, ніж від усіх інших.

Шаблоны joomla скачать здесь